wtorek, 10 września 2013

Dieta owocowo-warzywna dr Ewy Dąbrowskiej - filmy

Nareszcie doczekaliśmy filmów na youtube  z dr Dąbrowską warto posłuchać i przede wszystkim obejrzeć, może Tobie pomoże uleczyć Twoją chorobę, mi pomogła ..:)

Sympozjum w Radawie

Cz.1
dr Ewa Dąbrowska Żyć zdrowiej, odżywiając się lepiej i mądrzej Radawa cz1

http://youtu.be/VFN3dU81lGg



Cz.2.
dr Ewa Dąbrowska Żyć zdrowiej, odżywiając się lepiej i mądrzej Radawa cz2


Niestety nie mogę umieścić filmów na blogu.
Trzeba skopiować link i wkleić w okienko wyszukiwarki.
Miłego oglądania.


23 komentarze:

  1. Alu, wkleję tutaj, może mi się uda.

    Cz.1
    dr Ewa Dąbrowska Żyć zdrowiej, odżywiając się lepiej i mądrzej Radawa cz1

    http://youtu.be/VFN3dU81lGg

    Cz.2.
    dr Ewa Dąbrowska Żyć zdrowiej, odżywiając się lepiej i mądrzej Radawa cz2



    http://youtu.be/xt-FnTy9ATY

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, nie udaje się. Mój komputer jest krejzy.

    Popróbuję innym razem.

    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ala jak ja bym chciała tam być... słuchać, uczyć się, brać przykład itd, itd... Szkoda, że nie stać mnie na ośrodek P. Dąbrowskiej, w grupie pod okiem lekarza... mogę sobie pomarzyć... i na dodatek nie musiałabym wymyślać potraw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Oo dzięki Ci Krysiu bardzo :):)
      Blogspot nie mógł znależć filmu na youtubie :(
      Normalnie powinno pokazać się okienko z kadrem z filmu, ale nie zawsze się to udaje. Może ten film jest zablokowany przez właściciela.

      Ulka, ja mam tak samo, niestety brak kaski i trzeba sobie radzić samemu ,
      ale dajemy radę :)

      Usuń
  5. Znalazłam się tu dziś..i cieszy mnie to bo właśnie ostatnio coraz bardziej intensywnie interesuję się tym o czym tu piszesz...organizm tak często nam pokazuje co dobre dla nas a my go nie słuchamy..zostaję tu i poczytam:):)
    Pozdrawiam z mojej Krainy
    Pat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Pat :)
      Mam nadzieję, że znajdziesz to czego szukasz,
      Pozdrawiam
      Ala

      Usuń
    2. Witam serdecznie.
      Od dluzszego czasu interesuje sie dieta oczyszczajaca,czytalam ze nasz organizm za sprawa tej diety potrafi cofnac zaawansowane zmiany miazdzycowe serca(blaszki miazdzycowe) ,ale czy taki sam efekt przyniesie u osoby ktora przez miazdzyce- juz ma wszczepiony stent wiencowy?
      ..w koncu to metalowy implant,cialo obce,w ktorym toczy sie stan zapalny...
      Czy myslisz Alicjo ze dieta oczyszczajaca,a nastepnie zdrowa zadziala(poprzez likwidacje blaszki miazdzycowej) u osoby z juz wszczepionym stentem?
      ..niestety o diecie oczyszczajacej dowiedzialam sie PO TYM jak mezowi planowo wszczepili stent...zaden lekarz nic nie wspomnial ze mozna wpierw sprobowac "zatrzymac" lub cofnac blaszke dieta..
      ...wczoraj przeczytalam ze byly prezyd.USA Bill Cllinton,ktory ma i bypasy i stent(ale nie wiem jaki:zwykly,lekowy DES,czy juz biodegradowalny) przeszedl na diete lecznicza..Ornisha
      Pozdrawiam.kasia.

      Usuń
  6. Witaj, Kasiu :)
    Nie jestem specjalistką, nie powinnaś się sugerować moim zdaniem ale wyrobić sobie swój własny pogląd.
    A moje zdanie jest takie: Clinton miał wszczepiony stent, który mu zarastał. Przestał zarastać i zmiany się cofnęły po przejściu na dietę w/g Ornisha. Skoro pomogło jemu i nie tylko jemu( Ornish nie leczył przecież tylko Clintona) powinno pomóc również Twojemu mężowi.
    W końcu to tylko dieta, spróbować nie zaszkodzi. A skutkiem ubocznym jest - zdrowie.
    Pozdrawiam również
    Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Alicjo...
      Informacja ze u B.Clintona cofnely sie blaszki miazdzycowe jest swiadectwem,ze dieta to jedyne wyjscie,szansa na zycie..Dziekuje ze o tym napisalas.Bardzo dziekuje.
      ..szkoda tylko ze nie jest wiadomo czy Clinton odstawil statyny..bo moj maz tak miesiac temu zrobil i cholesterol LDL mimo diety jaka teraz stosuje wynosi 180 :(...lekarze strasza ze stent sie zapcha jesli nie wroci do statyn i nie obnizy LDL do 70-max.100...
      Jednoczesnie lekarze nie staraja sie leczyc przyczyny miazdzycy czyli stanu zapalnego...szkoda ze nie stac nas na kuracje w osrodku dr.Dabrowskiej...szkoda..
      Ale cale szczescie sa w internecie takie strony jak Twoja..daja nadzieje..
      ps. Maz nie przeprowadzal glodowki oczyszczajacej tylko z dnia na dzien zaczal stosowac diete bezmiesna i bezcukrowa (z nabialu je "tylko" jogut naturalny jako baze do otrebow owsianych),myslisz ze oczyszczajaca glodowka dr.Dabrowskiej jest konieczna? sama zmiana diety nie wystarczy?
      Pozdrawiam.kasia.

      Usuń
    2. Chociażz drugiej strony to że wykluczł mięso i biały cukier to dobry znak. Bo jest gotowy aby coś zmienić w swoim odżywianiu. Mięso gnije w jelitach i zabija dobra flore bakteryjna, biały cukier podnosi poziom cukry i powoduje wyżuty insuliny. Jednak ważne jest to aby ciało zaczęlo dobrze przyjmować zdrowe żywienie trzbe ja najpier oczyścić. Samo przestawienie sie na zdrowe odżywianie nie bedzie miało takich efektów bez diety postno - oczyszczającej. Były by bardzo powolne a to nie o to chodzi, skoro wiadomo że można inaczej.

      Usuń
  7. JAk nie mozecie jechac do osrodka to kupcie sobie ksiazke "ciało i ducha ratować żywieniem" tam jest "wszystko" co potrzebne aby przebyć samemu głodówke oczyszczjącą. Taka "diete" jak stosuje Twoj mąż to o dupe roztrzasnąć. Jedyne czego może sie na niej dorobić na moje oko to niedorzywienia. Bo niby nie je mięsa i białego cukry ale je jogurt to jest białko czyli nie ma odżywiania wewnatrznego tylko jest zewnatrzne i to niepełne. Na diecie jest trudno na pocztąku potem jest różne u mnie im dalej było tym łatwiej ale to indywidualne sprawa ale naprawde warto!! Jej skutek uboczny to zdrowie. Przeszedłem 16 dni diety. Po 14 dniach tak mi sie podobało że postanowiłem że pociagne jeszcze 2 dni. To było jakiś miesiac temu od teamtego czasu zrobiłem sobie po jednym dniu w tygodniu postu na samej wodzie oraz zielonej herbacie i tam jakieś jabłko jak już. Będę dalej szedł w tym kierunku. To co przedstawiła Pani Ewa to niezmienne prawo natury najlepsi lekarze podążają za tym.
    Życze dużo wytwałości ciagle do przodu i nie bać sie popełniać błedy tylko na nich uczyć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osoba w mojej rodzinie ma cukrzyce, ale od lat jedzie juz na insulinie, nie tylko na tabletkach. Takie osoby moga przeprowadzac post leczniczy Dabrowskiej tylko pod stałą opieką lekarza. A pobyt w osrodku jest strasznie drogi! :((( Osoba ta ze wzgledów finansowych nie moze sobie na to pozwolić> I co wtedy?

      Usuń
    2. Może rodzina by jakoś wspomogła finansowo. Można też napisać maila do dr. Dąbrowskiej , chociaż przez internet ona nie leczy. Ale może przyjmie pacjenta u siebie. Ewentualnie próbować znaleźć lekarza, który poprowadziłby taką dietę. Np można spróbować z homeopatą . On nie będzie krzywo patrzał na inne leczenie niż chemia.

      Usuń
  8. Rozumiem..i bardzo Wam dziekuje...
    Pozdrawiam Was serdecznie!
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ala co u Ciebie? Jak minęły święta, czy wszystko dobrze? Pozdrawiam serdecznie Ula:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ochh, wszystko dobrze
      tylko walczę z kompem, bo wywala mi połączenie z netem i baaaaardzo rzadko mogę coś napisać, nie mówiąc już o publikowaniu na blogu ....

      Usuń
  10. Własnie w komentarzach u mnie na blogu ktoś polecił innej osobie (z RZS) Twój blog. Cieszę się, że też jesteś po własciwej stronie mocy! Widzę, że interesują nas te same terapie (chociaż mma inną dolegliwość) i ściskam kciuki za to, by zapał Cię nie opuścił. Wartościowy blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej:)
      Widzę, że coraz nas więcej.
      Dzięki za wpis,Twój blog też ciekawy,w wolnej chwili poczytam . Pozdrawiam!

      Usuń
    2. nie namawiam, wolałabym zebyś napisała tutaj jakiś nowy tekst, bo zdążyłąm się wciągnąć :)

      Usuń
  11. mam wciąż problemy z kompem więc cienko to widze :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Schudłem 20kg na takiej diecie :)

    OdpowiedzUsuń