piątek, 8 marca 2013

Czy można wyleczyć cukrzycę?

Czy cukrzyca jest rzeczywiście chorobą nieuleczalną? Współczesna medycyna nie zna sposobu jej leczenia, 
proponując pacjentom codzienne zastrzyki insuliny przez resztę życia. 
Tymczasem film przedstawia sześcioro ochotników, których zaproszono do centrum terapii naturalnej w Arizonie na 30 dni. Tyle właśnie trwa program leczenia cukrzycy wyłącznie za pomocą diety. Diety stricte wegańskiej, gdzie spożywanego jedzenia nie poddaje się obróbce termicznej powyżej 50 st.C. a spożywane warzywa, owoce, orzechy i kiełki pochodzą z upraw ekologicznych. Oto cała tajemnica leczenia cukrzycy.
Poznajemy losy sześciu osób, z których dwójka ma cukrzycę Typu I, pozostali Typ II. Większość z nich już po 24 godzinach kuracji zaprzestaje brania insuliny oraz przyjmowania jakichkolwiek dodatkowych leków. Obserwujemy postępy w leczeniu, pojawiające się problemy i zachodzącą transformację. Inspirujący dokument.




Po Prostu Na Surowo - Cofanie Cukrzycy w 30 Dni 1/9


Cz.1


Film składa się z 9 części. Następne pojawiają się po zakończeniu poprzedniej.





4 komentarze:

  1. Ale jakie są na to dowody? Film taki to każdy może zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wystarczy spróbować samemu :) Niczym nie ryzykujesz, najwyżej wyzdrowiejesz :)
    Mam męża chorego na cukrzycę. Stosował razem ze mną dietę i mógł przestać brać tabletki.
    A jaki masz dowód na to , że leki działają ?? Też musisz sprawdzić na własnej skórze albo uwierzyć innym , tym co już spróbowali.

    OdpowiedzUsuń
  3. TYLKO GŁODÓWKA LECZNICZA!!!Dziękuję losowi i Bogu że znalazłem artykuł i zacząłem drążyć temat.21 dni wystarczyło tylko sama woda mineralna!Cukier na czczo dochodził nie rzadko do 200!!!Teraz 86max!!!!!!!!!Odżywiam się normalnie chociaż bardziej mam teraz ochotę na warzywa których kiedyś prawie w ogóle nie spożywałem!Czuję się świetnie POLECAM nie poddawać się i spróbować bo niestety tabletki później już tylko insulina i codziennie kłucie...

    OdpowiedzUsuń
  4. No to świetnie :), ja też jestem za leczeniem głodówkami, tylko w przypadku cukrzycy lepiej być pod kontrolą lekarza.
    Jedna głodówka wystarczyła czy powtarzasz je?

    OdpowiedzUsuń