piątek, 15 marca 2013

Sałatka z sałaty lodowej z rzodkiewkami

Od pięciu tygodni jestem na diecie owocowo-warzywnej dr Dąbrowskiej. A oto moje dzisiejsze śniadanie. Rano był jeszcze soczek z marchewki i jabłka, ale zapomniałam zrobić zdjęcie .
Szykuję sałatkę w dwóch miseczkach, ponieważ w diecie uczestniczy również mój mąż, który jest chory na cukrzycę typu II, ma nadciśnienie i nadwagę. Jemu najbardziej chodzi o zrzucenie wagi, dla zdrowia nie byłby w stanie się tak poświęcać. Ech ci faceci...

Składniki do sałatki dla dwojga:

  • sałata lodowa, pół główki większej lub jedna mniejsza,
  • cebula jedna większa,
  • pęczek rzodkiewki,
  • kawałek rzodkiewki białej,
  • natka pietruszki lub szczypiorek,
  • sól,
  • sok z cytryny,
  • ocet balsamiczny lub winny 1 łyżka.



Sałatę porwać na kawałeczki, cebulę pokroić w piórka, rzodkiewkę pokroić w kostkę, dodać posiekaną pietruszkę lub szczypiorek.
Posolić, polać sokiem z cytryny i octem balsamicznym, wymieszać i schrupać.
Taką sałatkę jem praktycznie codziennie jak jestem na diecie dr Dąbrowskiej.


Smacznego !

2 komentarze:

  1. tez byłam na diecie D. / 400Cal/ 6 tygodni piłam soki zielone, schudlam 10kg, ale po diecie mi sie pogorszyło mam podwyzszone OB, spadlo mi zelazo, ale hemoglobina wzrosła, na rzie wrociłam do tradycyjnych terapi lekowych NLPZ i SLF,

    OdpowiedzUsuń
  2. Na stałe się pogorszyło?
    Jeżeli robiłaś badania zaraz po diecie to OB podwyższone jest normalną sprawą

    OdpowiedzUsuń